Rumored Buzz on دیابت نوع اول

Wiki Article

سندرم تخمدان پلی کیستیک یک مشکل سلامتی است که با بسیاری از کیست های کوچک در تخمدان ها ، قاعدگی های نامنظم و سطح بالای هورمون های آندروژن مشخص می شود.

دیابت تیپ ۲ و وزن بدن رابطه مهمی با هم دارند، چراکه این بیماری باعث افزایش و کاهش وزن می‌شود. اگر فرد مبتلا به دیابت تیپ دو سراغ درمان بیماری نرود باید منتظر لاغری و کاهش وزن بماند.

محققان دریافتند که کتواسیدوز دیابتی در بین کودکانی که تشخیص دیابت نوع ۱ ناصحیح و همراه با تاخیر داشته‌اند، بیشتر شایع است.

از آنجا که یکی از علائم سندرم تخمدان پلی کیستیک مقاومت به انسولین است ، زنان مبتلا به این بیماری نیز در معرض خطر بیشتری برای دیابت قرار دارند.

به گفته محققان، غربالگری سلامت روانی در شروع و در طول درمان سرطان حیاتی است.

عدم درمان این بیماری که به آن دیابت بزرگسالان هم می‌گویند باعث بروز مشکلات و بیماری‌هایی مثل بیماری قلبی، کلیوی و سکته می‌شود. بهترین راهکار کنترل بیماری به ‌واسطه تغییر سبک زندگی، مصرف دارو و یا انسولین و چکاپ‌های دوره‌ای منظم است.

برای افرادی که می خواهند از مصرف مواد مخدر اجتناب کنند ، رویکرد تهاجمی به برنامه های غذایی سالم و تغییر سبک زندگی یک گزینه است. این آسان نیست ، اما اگر کسی بسیار متعهد و با انگیزه باشد ، تغییر سبک زندگی می تواند برای حفظ سطح قند خون سالم و کاهش وزن کافی باشد.

خدمات پرستاری در منزل را با تیم حرفه ای سپید گستر تجربه کنید.

والدین باید با مشاهده علائم بالا، فرزند خود را به دکتر ببرند.

مطالب تصادفیبرخی از نوشته ها به صورت اتفاقی بر چیده ایم

برخی افراد هم تا زمان بروز عوارض بیماری اصلا هیچ علائمی ندارند. از نشانه‌ها و علائم شایع دیابت شیرین غیروابسته به انسولین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوامل مختلفی هستند که ریسک ابتلا به دیابت بزرگسالان را چندبرابر می‌کنند. با توجه به اینکه علائم دیابت نوع ۲ همیشه مشخص نیستند، باید همیشه حواستان به ریسک فاکتورها یا عوامل خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ باشد که شامل این موارد می‌شوند:

در تست تحمل گلوکز فرد باید ۴ بار نمونه خون بدهد. این آزمایش یک بار در حالت ناشتا بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت غذا نخوردن گرفته می‌شود.

این حالت بیشتر در دست ، پا و انگشتان پا دیده می شود. کنترل دیابت می تواند دیابت نوع اول از بروز این عارضه جلوگیری کند.

Report this wiki page